skogsmullarna

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Nina och Sofia - 1 januari 2014 20:06


Härlig morgon fodring första dagen på året. Bästa sättet att starta år 2014 på! :)


   


/Kram Sofia

Av Nina och Sofia - 1 januari 2014 18:32

 

Har ni har lite tid över idag och är sugna på att titta på lite ridning? För er kommer här en film om markarbete (ridningens grunder och genomgång):



Om ni inte ser filmen, finns den även HÄR!


/Kram Sofia

Av Nina och Sofia - 1 januari 2014 10:15


Idag blir en seg dag.. Även om jag bestämde mig för att vara nykter på nyårsafton i år, då jag blivit så fruktansvärt bakis dom senaste gånger jag druckit, och Nej(!) jag tycker INTE att det är värt det! Men vi kom hem vid 3tiden, så det säger ju sig själv att man är seg idag ändå. ;) Tyvärr...


Jaja, dags för ett kommande nytt år med nya möjligheter och utmaningar. Och vet ni vad? Enligt Kinesisk horoskop så är det i år Hästens år. :)



 


/Kram Sofia

Ovido - Quiz & Flashcards