skogsmullarna

Alla inlägg den 25 januari 2014

Av Nina och Sofia - 25 januari 2014 18:16

Det blir något fel då jag laddar upp den här så det fungerar inte :( Men jag länker till min fb och hoppas ni kan se den på så vis!!
Här är filmen från när jag rider Z utan ledare för första gången :)


Av Nina och Sofia - 25 januari 2014 14:55

Idag kom den stora dagen då jag tänkt försöka rida utan ledare. Det började väl sådär!! Z va väldigt laddat efter mycket vila denna veckan. Han fjantade runt och bockade en hel del när jag löslongerade honom och jag tänte att detta kan bli intressant.. Men jag lät han trava sig ordentligt trött för att han inte skulle orka bocka med mig på sen.

Jag hoppade upp och sen fick sambon gå ett par meter framför aom draghjälp men efter några varv kunde jag rida själv och han stod i mitten. Kul!!!
Lägger upp film senare, vet inte hur man gör från mobilen?!

Nina

Av Nina och Sofia - 25 januari 2014 14:46


   

Av Nina och Sofia - 25 januari 2014 13:39

Välkommen hem till oss Tussan! :-)

Av Nina och Sofia - 25 januari 2014 09:47


Hoppas allt går bra idag, längtar! Ser fram emot att pyssla och greja, göra det fint och mysigt! :)


Ska ut snart och löslongera hästarna lite tror jag. Passa på att låta dom springa ordentligt medans underlaget är bra, dom behöver verkligen det! Kanske får passa på att ta lite kort på dom! :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards