skogsmullarna

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Nina och Sofia - 14 januari 2014 18:16


Här är skydden jag köpte till Mimmi för någon vecka sedan! Hon är väldigt fin i brunt. Hoppas dom passar, har inte prövat dom än. :)


 


Av Nina och Sofia - 14 januari 2014 09:17

Ja denna veckan är det dålgt med inlägg från mig. Mest för att det inte händer så mycket, jag kommer nog inte göra något med Zäta förrän till helgen. Jag har nämligen fullt upp att passa min ena honkatt som när som helst ska föda :) Tänk om de kunde tala om när det är dags! Men skulle man åka iväg någon timme eller två skulle de väl garanterat sätta igång med raketfart och kanske inte gå så bra :(
Jag föder alltså upp Norska Skogkatter i liten skala, härliga katter!
Så ha lite överseende med att jag inte skriver så mycket :)

Av Nina och Sofia - 14 januari 2014 07:32


Har glömt av att skriva om vad jag köpt det senaste till hästarna!


Jag har införskaffat mig två bruna träns, ett nytt från Hööks och ett bagagnat. Tanken var med det begagnade att jag skulle ta pannbandet från den och använda till det nya tränset. Eftersom jag märkt att Mimmi funkar bäst med remontnosgrimma, så fick det bli ett sådant från Hööks.


Det är ett brunt med silverspännen:

 

Sen detta begagnade:

 

 

Så här blev det tillsammans (Mimmi har en sån liten mule, och jag tycker inte remont är så snyggt personligen, men som sagt, vad gör det när det är så att hon gillar den bättre än achen. ;)


 


Mer nytt kommer i eftermiddag!

Ovido - Quiz & Flashcards