skogsmullarna

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Nina och Sofia - 12 januari 2014 16:52


Inte riktigt tanken, men vad gör man? ;)



 

Av Nina och Sofia - 12 januari 2014 14:08

 

Av Nina och Sofia - 12 januari 2014 12:32

Ja idag va det sannerligen rodeo. Hänga på honom gick jätte bra men så fort jag skulle sätta mig på honom så blev det rodeo. Gång på gång åkte jag i backen efter en liten flygtur ;)
Men envis som man är så vill man inte sluta på det sätter så vi fortsatte. Till slut kom jag på att jag greppade han i manen högt upp på halsen och det gillade han inte!
Så när jag inte gjorde det så va han jättesnäll! Tänk va korkad man kan va ibland...
Jag lär nog bli blöt fler gånger för han har lätt att börja bocka så fort det är något. Men det är bara fortsätta :)

Nina

Ovido - Quiz & Flashcards